15.02.2023, Saat: 23.19
(This post was last modified: 18.02.2023, Saat: 18.38 by Retro Gamer.)
Herkese merhabalar! Şimdi sizlere, Captain Tsubasa (NES) veya daha bilindik adıyla CT1 oyunundaki tüm yakın görünüm ve animasyon kodlarını 00'dan FF'e, yani baştan sona nasıl kullanabileceğimizi anlatacağım ve kodları vereceğim. Öncelikle, bu yakın görünüm ve animasyon kodlarını denemek adına Hyuuga Kojirou'nun, Neo Tiger Shoot'unu kullanabiliriz. Hyuuga Kojirou'nun, Neo Tiger Shoot'unun bulunduğu offset'e gitmek için öncelikle HxD Hex Editor'de oyunumuzu açmamız lazım. Sonrasında ise, CTRL + G kısayol yol tuş kombinasyonunu kullanarak 1E936 offset'ine gidiyoruz. Bu offset'e gidip biraz ilerlediğimizde karşımıza Hyuuga Kojirou'nun yakın görünümünü temsil eden 7F kodu çıkacak (tam offset 1E939). Bu kodu değiştirerek farklı yakın görünüm ve animasyon kodlarını deneyebiliriz. İşte sırasıyla tüm yakın görünüm ve animasyon kodları. İyi eğlenceler!
*00= Boşluk
*01= Shoot (Ayağını Kaldırıyor)
*02= Shoot (Topa Vuruş Anı)
*03= Overhead Kick
*04= Diving Head
*05= Skylab Twin Shoot (1. Kısım - Jitou Tachibana Kardeşleri Ayağı İle Kaldırıyor)
*06= Skylab Twin Shoot (2. Kısım - Tachibana Kardeşler El Ele Topa Doğru Uçuyor)
*07= Skylab Twin Shoot (3. Kısım - Twin Shoot Çekiyorlar)
*08= Oozora Tsubasa (Japonya Forması)
*09= Skylab Hurricane (1. Kısım - Tachibana Kardeşlerden Birisi Öbürünü İki Ayağı İle Kaldırıyor)
*0A= Skylab Hurricane (1. Kısım - Tachibana Kardeşlerden Birisi Öbürünü İki Ayağı İle Kaldırıyor)
*0B= Skylab Hurricane (1. Kısım - Tachibana Kardeşlerden Birisi Öbürünü İki Ayağı İle Kaldırıyor)
*0C= Skylab Hurricane (2. Kısım - Tachibana Kardeşlerden Birisi Topa Doğru Uçuyor)
*0D= Volley (1. Kısım - Top Daha Ayağına Değmiyor)
*0E= Volley (2. Kısım - Topa Vuruyor)
*0F= Oozora Tsubasa (Nankatsu Forması)
*10= Top (Kaleci Tarafından Yumruklandıktan Sonra Uzaklaşırken)
*11= Top (Kaleci Tarafından Yumruklandıktan Sonra Uzaklaşırken - 1)
*12= Kalecinin Başarısız Yumruklama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*13= Gol (Top Ağlardayken)
*14= Gol (Top Ağları Delerken)
*15= Top
*16= Pas Kesme (Bizim Oyuncumuz - Topu Göğsüyle Direkt Kesiyor)
*17= Top (Patlıyor)
*18= Kalecinin Başarısız Yakalama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*19= Kalecinin Başarılı Yakalama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*1A= Kalecinin Başarısız Yakalama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*1B= Sankakutobi (Bizim Kalecimiz - Direğe Basma Anı)
*1C= Sankakutobi (Bizim Kalecimiz - Direğe Basma Anı)
*1D= Sankakutobi (Bizim Kalecimiz - Direğe Basma Anı)
*1E= Sankakutobi (Bizim Kalecimiz - Direğe Basma Anı)
*1F= Wakashimazu Ken Başarılı Yumruklama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*20= Wakashimazu Ken Başarısız Yumruklama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*21= Pas Kesme (Bizim Oyuncumuz - Topu Ayağıyla Direkt Kesiyor)
*22= Top (Kaleci Tarafından Yumruklandıktan Sonra Uzaklaşırken - 2)
*23= Atılan Pası Yakalama (Bizim Oyuncumuz)
*24= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*25= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Göğsüyle Deneyip Başarısız Oluyor)
*26= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Topu Göğsüyle Direkt Kesiyor)
*27= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Topu Göğsüyle Kesmeye Çalışıyor Ama Sadece Değebiliyor)
*28= Markaja Alınmış Oyuncu (Bizim Oyuncumuz)
*29= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Topu Ayağıyla Direkt Kesiyor)
*2A= Adam Uçma Animasyonu 1 (Bizim Kalecimiz)
*2B= Adam Uçma Animasyonu 2 (Bizim Kalecimiz)
*2C= Adam Uçma Animasyonu 3 (Bizim Kalecimiz)
*2D= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*2E= Sanırım Pas Attıktan Sonra Pasın Sorunsuz Bir Şekilde Atılan Kişiye Giderkenki Animasyonu
*2F= Topu Orta Olarak Alma Animasyonu (Bizim Oyuncumuz)
*30= Hakemin Düdüğü Çalma Animasyonu
*31= Hakemin Saatine Bakma Animasyonu
*32= Top Sürme Animasyonu
*33= Kısa Düşen Top (Yere Çarpıp Sekiyor)
*34= Çalımlama Animasyonu (Rahat)
*35= Çalımlama Animasyonu (Rahat)
*36= Çalımlama Animasyonu (Zor)
*37= Japonya Gol Sonrası Sevinme Animasyonu (Bug'lı)
*38= Kayma (Bizim Kalecimiz - Topu Direkt Alıyor)
*39= Markaj, Top Sürme veya Çalım Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*3A= Misaki Tarou (Japonya Forması)
*3B= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Bacak Arasından Geçirerek Başarısız Oluyor)
*3C= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*3D= Markaj, Top Sürme veya Çalım Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*3E= Markaj, Top Sürme veya Çalım Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*3F= Topun Göğse Uçurma Maksatlı Çarpma Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*40= Gouinna Dribble (Bizim Oyuncumuz)
*41= Markaja Alınmış Oyuncu (Bizim Kalecimiz)
*42= Pas Verme (Bizim Oyuncumuz)
*43= Pas Verme (Bizim Oyuncumuz)
*44= Top Sürme (Bizim Oyuncumuz)
*45= Tachibana (Bizim Kalecinin Forması)
*46= Tachibana (Hanawa Forması)
*47= Penaltı Bekleme (Bizim Kalecimiz)
*48= Penaltı Sola Atlama Animasyonu (Bizim Kalecimiz - Kalecinin Kendi Solu)
*49= Match Up (Bizim Oyuncumuz)
*4A= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*4B= Heading (Bizim Oyuncumuz)
*4C= Wakabayashi Genzou (Ama Bug'lı ve Kalede Görünen Hali)
*4D= Wakashimazu Ken (Ama Bug'lı ve Kalede Görünen Hali)
*4E= Morisaki Yuuzou (Kalede Görünen Hali)
*4F= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*50= Diving Head & Overhead Kick (Gidişatın Tamamı)
*51= Tachibana (Hanawa Forması - Bug'lı Olan)
*52= Drive Shoot (1. Kısım)
*53= Drive Shoot (2. Kısım)
*54= Drive Shoot (3. Kısım)
*55= Slider Shoot (Gidişatın Tamamı)
*56= Kamisori Shoot (1. Kısım)
*57= Kamisori Shoot (2. Kısım)
*58= Eagle Shoot (1. ve 3. Kısım)
*59= Eagle Shoot (2. Kısım)
*5A= Hayabusa Shoot (1. Kısım)
*5B= Hayabusa Shoot (2. Kısım)
*5C= Hayabusa Shoot (3. Kısım)
*5D= Cannon Shoot (1. Kısım)
*5E= Cannon Shoot (2. Kısım)
*5F= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*60= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*61= Skylab Twin Shoot (1. Kısım)
*62= Skylab Twin Shoot (2. Kısım)
*63= Drive Tiger (1. Kısım)
*64= Drive Tiger (2. Kısım)
*65= Drive Tiger (3. Kısım)
*66= Nankatsu Gol Sonrası Sevinme Animasyonu (Bug'lı)
*67= Tachibana (Japonya Forması veya Japonya'nın Gri Saçlı Oyuncularına da Ait Olabilir Emin Değilim)
*68= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Göğsüyle Uzaklaştırıyor)
*69= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Topu Göğsüyle Kesmeye Çalışıyor Ama Sadece Değebiliyor)
*6A= Kalecinin Başarılı Yumruklama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*6B= Kalecinin Elinden Sektirme Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*6C= Pas Verme (Bizim Oyuncumuz)
*6D= Pas Verme (Bizim Oyuncumuz)
*6E= Kayma (Bizim Kalecimiz - Ya Sektiriyor ya da Çalımlanıyor)
*6F= Elle-Sid Pierre (Fransa Forması)
*70= Tiger Shoot (1. Kısım)
*71= Tiger Shoot (2. Kısım)
*72= Tiger Shoot (3. Kısım)
*73= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*74= Neo Tiger Shoot (1. Kısım)
*75= Neo Tiger Shoot (2. Kısım)
*76= Neo Tiger Shoot (3. Kısım)
*77= Penaltı Sağa Atlama Animasyonu (Bizim Kalecimiz - Kalecinin Kendi Sağı)
*78= Louis Napoléon
*79= Ishida Tetsuo
*7A= Ishizaki Ryou
*7B= Ishizaki Ryou (Bug'lı Olan)
*7C= Souda Makoto
*7D= Jitou Hiroshi (Hirado Forması)
*7E= Jitou Hiroshi (Japonya Forması)
*7F= Hyuuga Kojirou
*80= Wakashimazu Ken (Touhou Forması)
*81= Wakashimazu Ken (Japonya Forması)
*82= Juan Díaz (Arjantin Forması)
*83= Ramón Victorino
*84= Gino Hernandez
*85= Karl-Heinz Schneider (Batı Almanya Forması)
*86= Nankatsu Gol Sonrası Sevinme Animasyonu (Bug'lı)
*87= Matsuyama Hikaru
*88= Izawa Mamoru
*89= Misugi Jun (Japonya Forması)
*8A= Morisaki Yuuzou
*8B= Wakabayashi Genzou
*8C= Morisaki Yuuzou (Bug'lı Olan)
*8D= Wakabayashi Genzou (Bug'lı Olan)
*8E= Wakashimazu Ken (Touhou Forması - Bug'lı Olan)
*8F= Wakashimazu Ken (Japonya Forması - Bug'lı Olan)
*90= Gino Hernandez (Bug'lı Olan)
*91= Nankatsu Gol Sonrası Sevinme Animasyonu (Bug'lı)
*92= Japonca Hece ve Diğer Semboller (Karışık)
*93= Top (Dururken - Sağ Üst)
*94= Oyun Crash Veriyor - 1
*95= Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*96= Oyun Crash Veriyor - 2
*97= Oyun Crash Veriyor - 3
*98= Karışık Oyuncu Animasyonları (Oyun Bazen Crash Veriyor)
*99= Oyun Crash Veriyor - 4
*9A= Oyun Crash Veriyor - 5
*9B= Markaj (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*9C= Oyun Crash Veriyor - 6
*9D= Wakashimazu Ken'in Yumruk Animasyonu (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*9E= Oyun Crash Veriyor - 7
*9F= Oyun Crash Veriyor - 8
*A0= Oyun Crash Veriyor - 9
*A1= Oyun Crash Veriyor - 10
*A2= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*A3= Oyun Crash Veriyor - 11
*A4= Oyun Crash Veriyor - 12
*A5= Top (Dururken - Sağ Üst)
*A6= Oyun Crash Veriyor - 13
*A7= Oyun Crash Veriyor - 14
*A8= Top (Dururken - Sağ Üst)
*A9= Oyun Crash Veriyor - 15
*AA= Oyun Crash Veriyor - 16
*AB= Oyun Crash Veriyor - 17
*AC= Wakashimazu Ken'in Yumruk Animasyonu (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*AD= Oyun Crash Veriyor - 18
*AE= Yakın Görünüm Kısmı Neredeyse Boş (Sağ Altta Garip Şekilli Bir Çizgi Var)
*AF= Oyun Crash Veriyor - 19
*B0= Top (Dururken - Sağ Alt)
*B1= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*B2= Oyun Crash Veriyor - 20
*B3= Oyun Crash Veriyor - 21
*B4= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*B5= Oyun Crash Veriyor - 22
*B6= Wakashimazu Ken'in Yumruk Animasyonu (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*B7= Oyun Crash Veriyor - 23
*B8= Yakın Görünüm Kısmı Neredeyse Boş (Sağ Altta Ekranın Dışına Çıkmış Kaleci Yakaladıktan Sonra Çıkan Bir Efekt Var 2 Tane Beyaz Renkte)
*B9= Oyun Crash Veriyor - 24
*BA= Oyun Crash Veriyor - 25
*BB= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*BC= Oyun Crash Veriyor - 26
*BD= Top (Dururken - Sağ Alt)
*BE= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*BF= Oyun Crash Veriyor - 27
*C0= Top Uzaktan Geliyor, Pas Alma ve Ağız (Karışık)
*C1= Oyun Crash Veriyor - 28
*C2= Oyun Crash Veriyor - 29
*C3= Oyun Crash Veriyor - 30
*C4= Oyun Crash Veriyor - 31
*C5= Oyun Crash Veriyor - 32
*C6= Oyun Crash Veriyor - 33
*C7= Top (Dururken - Sağ Üst)
*C8= Oyun Crash Veriyor - 34
*C9= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*CA= Oyun Crash Veriyor - 35
*CB= Oyun Crash Veriyor - 36
*CC= Oyun Crash Veriyor - 37
*CD= Oyun Crash Veriyor - 38
*CE= Markaj ve Top (Bizim Oyuncumuz)
*CF= Oyun Crash Veriyor - 39
*D0= Oyun Crash Veriyor - 40
*D1= Markaj ve Top (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*D2= Oyun Crash Veriyor - 41
*D3= Kayma (Oyuncunun Renkleri Farklı - Bug'lı)
*D4= Oyun Crash Veriyor - 42
*D5= Bir Sürü Rastgele Animasyon (Karışık - Oyuncunun Renkleri Farklı - Yanılmıyorsam 1 Defa Oyun Çöktü)
*D6= Kayma (Bizim Oyuncumuz - Bug'lı)
*D7= Oyun Crash Veriyor - 43
*D8= Bir Sürü Rastgele Animasyon (Karışık - Bizim Oyuncumuz - Yanılmıyorsam Oyun Çökebiliyor Bazen)
*D9= Kayma (Oyuncunun Renkleri Farklı - Bug'lı)
*DA= Havada Duran Topa Bir Süre Sonra Heading Vuruluyor (Bizim Oyuncumuz)
*DB= Oyun Crash Veriyor - 44
*DC= Oyun Crash Veriyor - 45
*DD= Oyun Crash Veriyor - 46
*DE= Oyun Crash Veriyor - 47
*DF= Oyun Crash Veriyor - 48 (Yanılmıyorsam 1 Defa Crash Vermedi)
*E0= Oyun Crash Veriyor - 49
*E1= Oyun Crash Veriyor - 50
*E2= Oyun Crash Veriyor - 51
*E3= Markaj (Oyuncunun Renkleri Farklı - Bug'lı)
*E4= Oyun Crash Veriyor - 52
*E5= Top Sürme Animasyonunda Hareket Etmeden Duruyor (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*E6= Pas Kesme (Bizim Oyuncumuz - Ayak - Bug'lı)
*E7= Oyun Crash Veriyor - 53
*E8= Oyun Crash Veriyor - 54
*E9= Pas Kesme (Oyuncunun Renkleri Farklı - Ayak - Bug'lı)
*EA= Oyun Crash Veriyor - 55
*EB= Oyun Crash Veriyor - 56
*EC= Oyun Crash Veriyor - 57
*ED= Oyun Crash Veriyor - 58
*EE= Top (Dururken - Sağ Üst)
*EF= Oyun Crash Veriyor - 59
*F0= Oyun Crash Veriyor - 60
*F1= Oyun Crash Veriyor - 61
*F2= Oyun Crash Veriyor - 62 (Yanılmıyorsam 1 veya 2 Defa Crash Vermedi)
*F3= Oyun Crash Veriyor - 63
*F4= Adam Uçma Animasyonu 2 (Bizim Oyuncumuz - Bug'lı)
*F5= Oyun Crash Veriyor - 64
*F6= Oyun Crash Veriyor - 65
*F7= Oyun Crash Veriyor - 66
*F8= Oyun Crash Veriyor - 67
*F9= Oyun Crash Veriyor - 68
*FA= Oyun Crash Veriyor - 69
*FB= Oyun Crash Veriyor - 70
*FC= Yakın Görünüm Kısmı Neredeyse Boş (Sağ Altta Kaleci Yakaladıktan Sonra Çıkan Bir Efekt Var 2 Tane Siyah Renkte)
*FD= Oyun Crash Veriyor - 71
*FE= Yakın Görünüm Kısmı Neredeyse Boş (Sağ Altta Kaleci Yakaladıktan Sonra Çıkan Bir Efekt Var 2 Tane Beyaz Renkte)
*FF= Top Sürme Animasyonunda Hareket Etmeden Duruyor (Bizim Oyuncumuz)
Credit: Retro Gamer (YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCnGE8G5...2Qij64mMMQ)
*00= Boşluk
*01= Shoot (Ayağını Kaldırıyor)
*02= Shoot (Topa Vuruş Anı)
*03= Overhead Kick
*04= Diving Head
*05= Skylab Twin Shoot (1. Kısım - Jitou Tachibana Kardeşleri Ayağı İle Kaldırıyor)
*06= Skylab Twin Shoot (2. Kısım - Tachibana Kardeşler El Ele Topa Doğru Uçuyor)
*07= Skylab Twin Shoot (3. Kısım - Twin Shoot Çekiyorlar)
*08= Oozora Tsubasa (Japonya Forması)
*09= Skylab Hurricane (1. Kısım - Tachibana Kardeşlerden Birisi Öbürünü İki Ayağı İle Kaldırıyor)
*0A= Skylab Hurricane (1. Kısım - Tachibana Kardeşlerden Birisi Öbürünü İki Ayağı İle Kaldırıyor)
*0B= Skylab Hurricane (1. Kısım - Tachibana Kardeşlerden Birisi Öbürünü İki Ayağı İle Kaldırıyor)
*0C= Skylab Hurricane (2. Kısım - Tachibana Kardeşlerden Birisi Topa Doğru Uçuyor)
*0D= Volley (1. Kısım - Top Daha Ayağına Değmiyor)
*0E= Volley (2. Kısım - Topa Vuruyor)
*0F= Oozora Tsubasa (Nankatsu Forması)
*10= Top (Kaleci Tarafından Yumruklandıktan Sonra Uzaklaşırken)
*11= Top (Kaleci Tarafından Yumruklandıktan Sonra Uzaklaşırken - 1)
*12= Kalecinin Başarısız Yumruklama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*13= Gol (Top Ağlardayken)
*14= Gol (Top Ağları Delerken)
*15= Top
*16= Pas Kesme (Bizim Oyuncumuz - Topu Göğsüyle Direkt Kesiyor)
*17= Top (Patlıyor)
*18= Kalecinin Başarısız Yakalama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*19= Kalecinin Başarılı Yakalama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*1A= Kalecinin Başarısız Yakalama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*1B= Sankakutobi (Bizim Kalecimiz - Direğe Basma Anı)
*1C= Sankakutobi (Bizim Kalecimiz - Direğe Basma Anı)
*1D= Sankakutobi (Bizim Kalecimiz - Direğe Basma Anı)
*1E= Sankakutobi (Bizim Kalecimiz - Direğe Basma Anı)
*1F= Wakashimazu Ken Başarılı Yumruklama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*20= Wakashimazu Ken Başarısız Yumruklama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*21= Pas Kesme (Bizim Oyuncumuz - Topu Ayağıyla Direkt Kesiyor)
*22= Top (Kaleci Tarafından Yumruklandıktan Sonra Uzaklaşırken - 2)
*23= Atılan Pası Yakalama (Bizim Oyuncumuz)
*24= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*25= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Göğsüyle Deneyip Başarısız Oluyor)
*26= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Topu Göğsüyle Direkt Kesiyor)
*27= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Topu Göğsüyle Kesmeye Çalışıyor Ama Sadece Değebiliyor)
*28= Markaja Alınmış Oyuncu (Bizim Oyuncumuz)
*29= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Topu Ayağıyla Direkt Kesiyor)
*2A= Adam Uçma Animasyonu 1 (Bizim Kalecimiz)
*2B= Adam Uçma Animasyonu 2 (Bizim Kalecimiz)
*2C= Adam Uçma Animasyonu 3 (Bizim Kalecimiz)
*2D= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*2E= Sanırım Pas Attıktan Sonra Pasın Sorunsuz Bir Şekilde Atılan Kişiye Giderkenki Animasyonu
*2F= Topu Orta Olarak Alma Animasyonu (Bizim Oyuncumuz)
*30= Hakemin Düdüğü Çalma Animasyonu
*31= Hakemin Saatine Bakma Animasyonu
*32= Top Sürme Animasyonu
*33= Kısa Düşen Top (Yere Çarpıp Sekiyor)
*34= Çalımlama Animasyonu (Rahat)
*35= Çalımlama Animasyonu (Rahat)
*36= Çalımlama Animasyonu (Zor)
*37= Japonya Gol Sonrası Sevinme Animasyonu (Bug'lı)
*38= Kayma (Bizim Kalecimiz - Topu Direkt Alıyor)
*39= Markaj, Top Sürme veya Çalım Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*3A= Misaki Tarou (Japonya Forması)
*3B= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Bacak Arasından Geçirerek Başarısız Oluyor)
*3C= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*3D= Markaj, Top Sürme veya Çalım Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*3E= Markaj, Top Sürme veya Çalım Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*3F= Topun Göğse Uçurma Maksatlı Çarpma Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*40= Gouinna Dribble (Bizim Oyuncumuz)
*41= Markaja Alınmış Oyuncu (Bizim Kalecimiz)
*42= Pas Verme (Bizim Oyuncumuz)
*43= Pas Verme (Bizim Oyuncumuz)
*44= Top Sürme (Bizim Oyuncumuz)
*45= Tachibana (Bizim Kalecinin Forması)
*46= Tachibana (Hanawa Forması)
*47= Penaltı Bekleme (Bizim Kalecimiz)
*48= Penaltı Sola Atlama Animasyonu (Bizim Kalecimiz - Kalecinin Kendi Solu)
*49= Match Up (Bizim Oyuncumuz)
*4A= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*4B= Heading (Bizim Oyuncumuz)
*4C= Wakabayashi Genzou (Ama Bug'lı ve Kalede Görünen Hali)
*4D= Wakashimazu Ken (Ama Bug'lı ve Kalede Görünen Hali)
*4E= Morisaki Yuuzou (Kalede Görünen Hali)
*4F= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*50= Diving Head & Overhead Kick (Gidişatın Tamamı)
*51= Tachibana (Hanawa Forması - Bug'lı Olan)
*52= Drive Shoot (1. Kısım)
*53= Drive Shoot (2. Kısım)
*54= Drive Shoot (3. Kısım)
*55= Slider Shoot (Gidişatın Tamamı)
*56= Kamisori Shoot (1. Kısım)
*57= Kamisori Shoot (2. Kısım)
*58= Eagle Shoot (1. ve 3. Kısım)
*59= Eagle Shoot (2. Kısım)
*5A= Hayabusa Shoot (1. Kısım)
*5B= Hayabusa Shoot (2. Kısım)
*5C= Hayabusa Shoot (3. Kısım)
*5D= Cannon Shoot (1. Kısım)
*5E= Cannon Shoot (2. Kısım)
*5F= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*60= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*61= Skylab Twin Shoot (1. Kısım)
*62= Skylab Twin Shoot (2. Kısım)
*63= Drive Tiger (1. Kısım)
*64= Drive Tiger (2. Kısım)
*65= Drive Tiger (3. Kısım)
*66= Nankatsu Gol Sonrası Sevinme Animasyonu (Bug'lı)
*67= Tachibana (Japonya Forması veya Japonya'nın Gri Saçlı Oyuncularına da Ait Olabilir Emin Değilim)
*68= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Göğsüyle Uzaklaştırıyor)
*69= Pas Kesme (Bizim Kalecimiz - Topu Göğsüyle Kesmeye Çalışıyor Ama Sadece Değebiliyor)
*6A= Kalecinin Başarılı Yumruklama Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*6B= Kalecinin Elinden Sektirme Animasyonu (Bizim Kalecimiz)
*6C= Pas Verme (Bizim Oyuncumuz)
*6D= Pas Verme (Bizim Oyuncumuz)
*6E= Kayma (Bizim Kalecimiz - Ya Sektiriyor ya da Çalımlanıyor)
*6F= Elle-Sid Pierre (Fransa Forması)
*70= Tiger Shoot (1. Kısım)
*71= Tiger Shoot (2. Kısım)
*72= Tiger Shoot (3. Kısım)
*73= Tam Anlayamadığım Bir Şut, Pas, Verkaç Gidişatı ya da Topun Bir Şekilde Uzaklaşma Animasyonu
*74= Neo Tiger Shoot (1. Kısım)
*75= Neo Tiger Shoot (2. Kısım)
*76= Neo Tiger Shoot (3. Kısım)
*77= Penaltı Sağa Atlama Animasyonu (Bizim Kalecimiz - Kalecinin Kendi Sağı)
*78= Louis Napoléon
*79= Ishida Tetsuo
*7A= Ishizaki Ryou
*7B= Ishizaki Ryou (Bug'lı Olan)
*7C= Souda Makoto
*7D= Jitou Hiroshi (Hirado Forması)
*7E= Jitou Hiroshi (Japonya Forması)
*7F= Hyuuga Kojirou
*80= Wakashimazu Ken (Touhou Forması)
*81= Wakashimazu Ken (Japonya Forması)
*82= Juan Díaz (Arjantin Forması)
*83= Ramón Victorino
*84= Gino Hernandez
*85= Karl-Heinz Schneider (Batı Almanya Forması)
*86= Nankatsu Gol Sonrası Sevinme Animasyonu (Bug'lı)
*87= Matsuyama Hikaru
*88= Izawa Mamoru
*89= Misugi Jun (Japonya Forması)
*8A= Morisaki Yuuzou
*8B= Wakabayashi Genzou
*8C= Morisaki Yuuzou (Bug'lı Olan)
*8D= Wakabayashi Genzou (Bug'lı Olan)
*8E= Wakashimazu Ken (Touhou Forması - Bug'lı Olan)
*8F= Wakashimazu Ken (Japonya Forması - Bug'lı Olan)
*90= Gino Hernandez (Bug'lı Olan)
*91= Nankatsu Gol Sonrası Sevinme Animasyonu (Bug'lı)
*92= Japonca Hece ve Diğer Semboller (Karışık)
*93= Top (Dururken - Sağ Üst)
*94= Oyun Crash Veriyor - 1
*95= Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*96= Oyun Crash Veriyor - 2
*97= Oyun Crash Veriyor - 3
*98= Karışık Oyuncu Animasyonları (Oyun Bazen Crash Veriyor)
*99= Oyun Crash Veriyor - 4
*9A= Oyun Crash Veriyor - 5
*9B= Markaj (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*9C= Oyun Crash Veriyor - 6
*9D= Wakashimazu Ken'in Yumruk Animasyonu (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*9E= Oyun Crash Veriyor - 7
*9F= Oyun Crash Veriyor - 8
*A0= Oyun Crash Veriyor - 9
*A1= Oyun Crash Veriyor - 10
*A2= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*A3= Oyun Crash Veriyor - 11
*A4= Oyun Crash Veriyor - 12
*A5= Top (Dururken - Sağ Üst)
*A6= Oyun Crash Veriyor - 13
*A7= Oyun Crash Veriyor - 14
*A8= Top (Dururken - Sağ Üst)
*A9= Oyun Crash Veriyor - 15
*AA= Oyun Crash Veriyor - 16
*AB= Oyun Crash Veriyor - 17
*AC= Wakashimazu Ken'in Yumruk Animasyonu (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*AD= Oyun Crash Veriyor - 18
*AE= Yakın Görünüm Kısmı Neredeyse Boş (Sağ Altta Garip Şekilli Bir Çizgi Var)
*AF= Oyun Crash Veriyor - 19
*B0= Top (Dururken - Sağ Alt)
*B1= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*B2= Oyun Crash Veriyor - 20
*B3= Oyun Crash Veriyor - 21
*B4= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*B5= Oyun Crash Veriyor - 22
*B6= Wakashimazu Ken'in Yumruk Animasyonu (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*B7= Oyun Crash Veriyor - 23
*B8= Yakın Görünüm Kısmı Neredeyse Boş (Sağ Altta Ekranın Dışına Çıkmış Kaleci Yakaladıktan Sonra Çıkan Bir Efekt Var 2 Tane Beyaz Renkte)
*B9= Oyun Crash Veriyor - 24
*BA= Oyun Crash Veriyor - 25
*BB= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*BC= Oyun Crash Veriyor - 26
*BD= Top (Dururken - Sağ Alt)
*BE= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*BF= Oyun Crash Veriyor - 27
*C0= Top Uzaktan Geliyor, Pas Alma ve Ağız (Karışık)
*C1= Oyun Crash Veriyor - 28
*C2= Oyun Crash Veriyor - 29
*C3= Oyun Crash Veriyor - 30
*C4= Oyun Crash Veriyor - 31
*C5= Oyun Crash Veriyor - 32
*C6= Oyun Crash Veriyor - 33
*C7= Top (Dururken - Sağ Üst)
*C8= Oyun Crash Veriyor - 34
*C9= Adam Uçma Animasyonu, Markaj ve Rastgele Sembollerle Japonca Heceler (Karışık)
*CA= Oyun Crash Veriyor - 35
*CB= Oyun Crash Veriyor - 36
*CC= Oyun Crash Veriyor - 37
*CD= Oyun Crash Veriyor - 38
*CE= Markaj ve Top (Bizim Oyuncumuz)
*CF= Oyun Crash Veriyor - 39
*D0= Oyun Crash Veriyor - 40
*D1= Markaj ve Top (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*D2= Oyun Crash Veriyor - 41
*D3= Kayma (Oyuncunun Renkleri Farklı - Bug'lı)
*D4= Oyun Crash Veriyor - 42
*D5= Bir Sürü Rastgele Animasyon (Karışık - Oyuncunun Renkleri Farklı - Yanılmıyorsam 1 Defa Oyun Çöktü)
*D6= Kayma (Bizim Oyuncumuz - Bug'lı)
*D7= Oyun Crash Veriyor - 43
*D8= Bir Sürü Rastgele Animasyon (Karışık - Bizim Oyuncumuz - Yanılmıyorsam Oyun Çökebiliyor Bazen)
*D9= Kayma (Oyuncunun Renkleri Farklı - Bug'lı)
*DA= Havada Duran Topa Bir Süre Sonra Heading Vuruluyor (Bizim Oyuncumuz)
*DB= Oyun Crash Veriyor - 44
*DC= Oyun Crash Veriyor - 45
*DD= Oyun Crash Veriyor - 46
*DE= Oyun Crash Veriyor - 47
*DF= Oyun Crash Veriyor - 48 (Yanılmıyorsam 1 Defa Crash Vermedi)
*E0= Oyun Crash Veriyor - 49
*E1= Oyun Crash Veriyor - 50
*E2= Oyun Crash Veriyor - 51
*E3= Markaj (Oyuncunun Renkleri Farklı - Bug'lı)
*E4= Oyun Crash Veriyor - 52
*E5= Top Sürme Animasyonunda Hareket Etmeden Duruyor (Oyuncunun Renkleri Farklı)
*E6= Pas Kesme (Bizim Oyuncumuz - Ayak - Bug'lı)
*E7= Oyun Crash Veriyor - 53
*E8= Oyun Crash Veriyor - 54
*E9= Pas Kesme (Oyuncunun Renkleri Farklı - Ayak - Bug'lı)
*EA= Oyun Crash Veriyor - 55
*EB= Oyun Crash Veriyor - 56
*EC= Oyun Crash Veriyor - 57
*ED= Oyun Crash Veriyor - 58
*EE= Top (Dururken - Sağ Üst)
*EF= Oyun Crash Veriyor - 59
*F0= Oyun Crash Veriyor - 60
*F1= Oyun Crash Veriyor - 61
*F2= Oyun Crash Veriyor - 62 (Yanılmıyorsam 1 veya 2 Defa Crash Vermedi)
*F3= Oyun Crash Veriyor - 63
*F4= Adam Uçma Animasyonu 2 (Bizim Oyuncumuz - Bug'lı)
*F5= Oyun Crash Veriyor - 64
*F6= Oyun Crash Veriyor - 65
*F7= Oyun Crash Veriyor - 66
*F8= Oyun Crash Veriyor - 67
*F9= Oyun Crash Veriyor - 68
*FA= Oyun Crash Veriyor - 69
*FB= Oyun Crash Veriyor - 70
*FC= Yakın Görünüm Kısmı Neredeyse Boş (Sağ Altta Kaleci Yakaladıktan Sonra Çıkan Bir Efekt Var 2 Tane Siyah Renkte)
*FD= Oyun Crash Veriyor - 71
*FE= Yakın Görünüm Kısmı Neredeyse Boş (Sağ Altta Kaleci Yakaladıktan Sonra Çıkan Bir Efekt Var 2 Tane Beyaz Renkte)
*FF= Top Sürme Animasyonunda Hareket Etmeden Duruyor (Bizim Oyuncumuz)
Credit: Retro Gamer (YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCnGE8G5...2Qij64mMMQ)