Oyunda maç içi ara sahne kodlarının tamamının mantığı aynıdır. Bu konuda anlatılan mantığı kullanarak aşağıdaki kod yapısına sahip tüm sahneleri düzenleyebilirsiniz.
xx FC xx F7 xx F8 02 F9 xx xx xx xx xx xx FB
xx yazdığım yerlere istediğimizi koyacağız.
F5 F7 00 F9 01 6B EF 4B 8E 49 FB
Ya da bir tane de çalım yapayım.
F4 F7 41 F9 01 11 90 4B D0 00 FB
Önce çalım, sonra şut çekmesini isterseniz de iki kodu birleştirip en sona FB ekleyebilirsiniz.
F4 F7 41 F9 01 11 90 4B D0 00 F5 F7 00 F9 01 6B EF 4B 8E 49 FB
xx FC xx F7 xx F8 02 F9 xx xx xx xx xx xx FB
xx yazdığım yerlere istediğimizi koyacağız.
- xx = Hangi yönde çıkacağını belirler. Mesela ikili bir şut ekleyecekseniz, bir adamın yakın çekimini F4(Sol), diğer adamınkini ise F5(Sağ) ile yapabilirsiniz.
- FC xx = Arkaplanın şeklini tamamen değiştiren bir koddur. Şut perdelerinde işe yarıyor çünkü hep aynı perdeler sıkıyor açıkçası. FC 08'i mesela deneyebilirsiniz. Eğer orijinal perdeyi kullanmak istiyorsanız kullanmak zorunda da değilsiniz.
- F7 xx = Arkaplanın hangi renkte çıkacağını belirler. Normal bir hareket yapacaksanız 00, 0D, 23, 1D gibi kodları kullanabilirsiniz. Yok ben ilüzyon hareketi yapacağım diyorsanız 41 veya 0A kullanabilirsiniz.
- F8 02 = Titremeyi ayarlayan kod. Eğer titreme istemiyorsanız kullanmak zorunda değilsiniz.
- F9 xx xx = Ses ayarları. F9'dan sonraki ilk kod sesin ne zaman çıkacağını belirler. Ben şut veya çalım için genelde 01 kullanıyorum. Diğer kod ise çıkacak olan sesin kodu. Ses efektlerinden bazıları; 30, 11, 6B, 0F vs. Mesela 39 yazarsanız da Nankatsu müziği çalar.
- xx = Zaman kodu. EF en yüksek koddur.
- xx xx xx = Ekranda neyin görüneceğinin kodu. İlk kod arkaplandır. Şut perdesi olarak 4B, 44, 66 benim en sevdiklerim. Saha görünsün derseniz de 01, 1A, 2C gibi kodları deneyebilirsiniz.
İkinci kod animasyondur. Mesela 61 ve 8E topa vurmadan önceki animasyon. Topa vuruş anı için 8C veya 62 kullanabilirsiniz. Yada bir çalım için D0, yani Islas'ın Fast Dribble'ını kullanabilirsiniz.
Son kod çıkan yazıdır. 00 yazarsanız boş kalır. 49 yazarsanız spiker yaptığınız şeyi anlatır. BA yazarsanız oyuncu şutun ismini haykırır.
Bu konuda animasyon kodlarının tamamı bulunuyor.
- FB = Kapatma kodu. Eklemezseniz hata alırsınız.
F5 F7 00 F9 01 6B EF 4B 8E 49 FB
Ya da bir tane de çalım yapayım.
F4 F7 41 F9 01 11 90 4B D0 00 FB
Önce çalım, sonra şut çekmesini isterseniz de iki kodu birleştirip en sona FB ekleyebilirsiniz.
F4 F7 41 F9 01 11 90 4B D0 00 F5 F7 00 F9 01 6B EF 4B 8E 49 FB