Aşağıdaki dökümanda bulunan ofsetler animasyonlarda kullandığımız aksiyon kodlarının ana ofsetlerini göstermekte. Dökümanda yer göstermeler bulunmaktadır, yer gösterme işlemini 2 kodu ters çevirerek yapıyoruz.
Örneğin 2A1C4 ofsetindeki 8A A3 kodlarını ters çevirdiğimizde A3 8A kodlarını elde ediyoruz. Bölgemiz 2xxxx üzerinde olduğu için başına 2 ekliyoruz ve 2 A3 8A elde ediyoruz.
8A koduna +10 eklediğimizde 9A elde etmiş oluyoruz ve ofsetimizi buluyoruz > 2A39A
Aksiyon kodu nedir?
F5 XX F4 XX XX XX XX F1 C2 XX XX XX F0
Üstte verdiğim örnekten de anlayacağınız üzere aksiyon kodu, animasyon kodundaki F1'den sonra yazılan kod oluyor.
2A39A yani 01 kodlu aksiyonun ana merkezine bir göz atalım.
01 01 00 00 00 00 00
Burada gördüğünüz 7 kod, 01 kodlu aksiyonun ana merkezi oluyor. Buradaki kodları dilediğiniz gibi değiştirerek yepyeni bir aksiyon ortaya çıkarabilirsiniz.
Kolay gelsin.-
Örneğin 2A1C4 ofsetindeki 8A A3 kodlarını ters çevirdiğimizde A3 8A kodlarını elde ediyoruz. Bölgemiz 2xxxx üzerinde olduğu için başına 2 ekliyoruz ve 2 A3 8A elde ediyoruz.
8A koduna +10 eklediğimizde 9A elde etmiş oluyoruz ve ofsetimizi buluyoruz > 2A39A
Aksiyon kodu nedir?
F5 XX F4 XX XX XX XX F1 C2 XX XX XX F0
Üstte verdiğim örnekten de anlayacağınız üzere aksiyon kodu, animasyon kodundaki F1'den sonra yazılan kod oluyor.
2A39A yani 01 kodlu aksiyonun ana merkezine bir göz atalım.
01 01 00 00 00 00 00
Burada gördüğünüz 7 kod, 01 kodlu aksiyonun ana merkezi oluyor. Buradaki kodları dilediğiniz gibi değiştirerek yepyeni bir aksiyon ortaya çıkarabilirsiniz.
Kolay gelsin.-